poniedziałek, 19 października 2015

No school no problem?



Hejka!
Ostatnio strasznie źle się czułam nic mi się nie chciało robić ani z niczego się nie cieszyłam. Naprawdę nic mi nie pasowało ciągle coś było nie tak. Miałam takie uczucie ze czegoś mi brakuje, ze właśnie przez to coś tak źle się czuje. Chodziłam ciągle zmęczona i nie miałam ochoty do życia. Aż wreszcie zostałam w piątek w domu bo naprawdę nic mi się nie chciało robić i bolała mnie głowa. Przespałam cały dzień i to tego mi chyba tak brakowało! Wreszcie się wyspałam i poczułam się trochę lepiej. Prawda jest taka ze nie powinnam się tak cieszyć ponieważ się rozchorowałam. Czasami lubię jak jestem chora bo nie trzeba chodzić do szkoły ale ja mam akurat teraz takiego pecha ze dzisiaj i jutro mam wolne. Wiedz gdy wszyscy moi znajomi wychodzą sobie na dwór i fajnie się bawią ja leżę w łóżku i powoli umieram. W weekend nie było aż tak strasznie ponieważ przesiedziałam całe dnie na dworze ale to chyba dlatego teraz aż tak źle się czuje. Dzisiaj postanowiłam odwiedzić moja starą szkołę pomimo tego że nie mogę mówić i tak tam pojechałam. Strasznie się stęskniłam za moimi znajomymi i nie mogłam przegapić takiej okazji. Po prostu musiałam tam pojechać. Każdy bardzo się cieszył. Jak mnie zobaczyli biegli aby się przytulić wiedz teraz przytulania wystarczy mi na miesiąc.Takie pozytywne reakcje ludzi których bardzo lubię bardzo mi poprawiły humor i już nie mogę się doczekać aż znowu ich zobaczę, a dzisiaj mam dla was taki mały mix zdjęć.

 



32 komentarze:

  1. Ale świetne zdjęcia! Tą brązową kurteczkę masz super ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix zdjęć. Też chciałam ostatnio odwiedzić swoja starą szkołę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra fotki! mega pozytywne! , a kurteczkę masz super! Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjacielskie spotkanko zawsze poprawia samopoczucie i dodaje energii :)
    świetny miszmasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)
    Ja chyba też musiałabym w końcu odwiedzić swoją starą szkołę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj szybko do zdrowia :* świetny mix!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale apetyczne jedzenie na zdjęciu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności tu u Ciebie, aż się człowiek robi głodny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może jakiś witam Ci brakuje. Wyspanie wyspaniem ale przy takiej pogodzie o zmęczenie nie trudno:)
    Fajny miks:)
    Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłam, dołączam do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są bardzo pozytywne :)
    Szybciutko wracaj do zdrowia :*:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny miix zdjęć :D
    No to ja życzę zdrówka. Ostatnio miałam tę samąsytuacje w czwartek zwolniłam się ze szkoły bo bardzo oblała mnie głowa, w piątek siedziałam cały dzień - spałam i piłam ziółka haha :)
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mixy zdjęć - zaaaawsze się miło ogląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do siebie http://namazane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuję, wiem co czujesz
    U nas w domu wszyscy chorzy

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny mix, ładnie wyglądasz i jakie smaczne jedzonko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że towarzyska i lubiana przez wielu z Ciebie dziewczyna, musisz byc sympatyczna :)
    Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj caly dzien prawie przespalam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też własnie mam tak od pewnego czasu, ale to zapewne jesień no i niewyspanie:p ja nawet w wolne dni nie mogę się wyspać - przyzwyczajona do wstawania wstaje i o;p świetne zdjęcia:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy mix :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że znajomi tak pozytywnie zareagowali na Twoją wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja musiałabym odwiedzić moją starą szkołę, chociaż od ukończenia liceum mija już 6 rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie naprawde potrafia pozytywnie nakręcić na dluzszy czas :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam herbatę i jak widzę tylko kubek herbaty to od razu idę robić dla siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez ostatnio byłam chora w weekend - masakra :D/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jesteś! ;-)
    super wpis, zapraszam do mnie jestem nowa. ;))

    OdpowiedzUsuń